تعمیر کولر گازی توسط تعمیرکار باتجربه و حرفه‌ای * فدک تهویه *
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

تعمیر و سرویس کولر گازی یکی از تخصصی ترین خدمات فدک تهویه می باشد.

تعمیر کولر گازی فقط مختص فصل گرما نیست اما بطور کلی وقتی هوا گرم می شود و تابستان در راه است، خانواده ها نگران کولرهای خود می شوند. در جاهای مختلف از تهران تا جزیره کیش و سایر شهرهای ایران، کولرگازی بسیار مهم است. اما گاهی اوقات، افرادی که واقعاً نمی‌دانند چه کاری انجام می دهند سعی می‌کنند آنها را تعمیر کنند و در نهایت اوضاع را بدتر می‌کنند.

اگر کولر گازی شما مانند گذشته کار نمی‌کند یا صداهای عجیبی تولید می کند، دانستن چند نکته در مورد نحوه تعمیرات کولر گازی آن مهم است. یادگیری در مورد مشکلات رایج، امتحان برخی از راه‌حل‌های DIY، دانستن زمان تماس با یک متخصص و درک اینکه چقدر ممکن است هزینه داشته باشد، می‌تواند به شما کمک کند خانه خود را خنک نگه دارید و تهویه مطبوع شما به خوبی کار کند.

انتخاب یک تعمیرکار خوب برای تعمیر کولر‌ گازی بسیار مهم است. شما کسی را نمی خواهید که نمی داند چه کار می کند یا سابقه بدی دارد. در فدک تهویه، همه تکنسین ها واقعاً در کاری که انجام می دهند خوب هستند و دارای گواهینامه های معتبر و مناسب هستند.

۶۷۵۹۳۸۲۲۰۲۱

۰۸۳۷۵۸۶۶۰۲۱

مقدمه ای بر تعمیر کولر گازی

حتی باکیفیت ترین کولر گازی ممکن است خراب شود، اما نگران نباشید – متخصصان فدک تهویه در تمام طول سال هموراه شما هستند که می توانند آنها رابه بهترین وجه تعمیر کنند! آنها می توانند انواع کولر گازی ها را تعمیر کنند.

تعمیر انواع مختلف کولرگازی

  1. تعمیر کولر گازی پنجره‌ایشاید بتوان گفت تعمیر این نوع کولر  راحت ترین و ساده ترین است زیرا همه چیز در یک واحد متصل است. اگر در مورد کولر گازی پنجره ای خود به کمک نیاز دارید، بهترین تکنسین های تعمیر تنها چند کلیک با شما فاصله دارند.
  2. تعمیر کولر گازی دیواریاین مدل ها دارای یک واحد داخلی و خارجی هستند که با هم کار می کنند تا خانه شما را خنک کنند.
  3. تعمیر کولر گازی ایستاده: در فضاهای بزرگ مانند سالن های ورزشی یا انبارها استفاده می شود. آنها مانند کولرهای دیواری کار می کنند، اما بزرگتر هستند.
  4. تعمیر کولر گازی پرتابلبرای مکان هایی که نمی توانید یک کولر گازی معمولی نصب کنید بسیار مناسب هستند. آنها به راحتی قابل جابجایی هستند و نیازی به اتصال به دیوار ندارند.
  5. تعمیرات داکت اسپیلتکولر گازی کانالی یا داکت اسپیلت، همانند مدل‌های دیواری عمل می‌کند. تنها تفاوت آن در این است که هوا از طریق کانال‌های داخل سقف به فضا منتقل می‌شود. خدماتی چون سرویس و تعمیر داکت اسپیلت ، کانال‌سازی، تعمیر داکت و نظافت داکت نیز توسط “خدمت از ما” برای این مدل‌ها ارائه می‌شود.

 

همچنین بخوانید  تعویض کمپرسور کولر گازی,داکت اسپیلت فوق تخصصی

 

 

معرفی مرکز مجاز نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

فدک تهویه به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه تعمیرات کولرگازی با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران این زمینه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ سرویسکار و تعمیرکار با تجربه و دوره دیده کولرگازی در سراسر کشور به ویژه تمام مناطق تهران و کرج را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

در این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر اسپلیت مانند تعویض کمپرسور، تعویض برد، نشت یابی،رفع ایراد الکتریک ،لوله کشی توکا و روکار ،… به صورت کاملا تخصص و حرفه ای در کمترین زمان ارائه میشود.

اگر به دنبال این هستید که به بهترین شکل کولرگازی شما تعمیر شود و دیگر خبری از خرابی های زود به زود نباشد می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با همکاران ما در فدک تهویه تماس بگیرید.

همچنین بخوانید : بهترین برندهای کولرگازی

دلیل انتخاب فدک تهویه برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی چیست؟

چرا فدک تهویه را برای خدمات تعمیر کولر گازی انتخاب کنید؟ خوب، اجازه دهید آن را به زبان ساده برای شما شرح دهم. در حالی که ممکن است به نظر برسد همه شرکت‌هایی که کولر گازی را تعمیر می‌کنند یکسان هستند، اما حقیقت این است که کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند تفاوت‌هایی دارند.

در مورد فدک تهویه به شما باید بگویم. آنها یکی از بهترین شرکتها برای تعمیر کولر گازی هستند. چرا فدک تهویه:

– فدک تهویهتمام مجوزهای لازم را برای انجام درست کار دارند.
– برای تعمیر کولرگازی به محل شما می آیند تا نگران جابجایی آن نباشید.
– از قطعات اصلی و متناسب با مدل خاص کولر گازی شما استفاده می کنند.
– می توانند تعمیرات فوری را در تهران و کرج به سرعت انجام دهند.
– سالها تجربه تعمیر انواع کولر گازی را دارند.
– برای خدمات خود گارانتی ارائه می دهند.
– تکنسین های ماهری در سراسر کشور دارند.
– کارمزد آنها نسبت به سایر شرکت‌ها مناسب و کمتر است.
– سریع کار می کنند و تکنسین های متخصص دارند.
– آنها 24/7 برای راحتی شما در دسترس هستند.
– آنها در برنامه ریزی انعطاف پذیر هستند و زمانی که شما به آنها نیاز دارید می آیند.
– برای کاری که انجام می دهند فاکتور رسمی ارائه می کنند.

بنابراین، اگر می خواهید خدمات درجه یک برای کولر گازی خود داشته باشید، فدک تهویه راه حلی است. به من اعتماد کنید، ناامید نخواهید شد!

همچنین بخوانید : تعمیر کولر گازی ال جی

 

۶۷۵۹۳۸۲۲۰۲۱

۰۸۳۷۵۸۶۶۰۲۱

مشکلات رایج کولر گازی

زمانی که کولر گازی شما در عملکرد خود دچار ایراد و اختلال میشود، تکنسینی که برای سرویس و تعمیر اقدام میکند، بطور معمول مشکلات رایجی پیش از اقدام دیگری مورد بررسی قرار میدهد. برخی از مشکلات رایج انواع کولر گازی را میتوان به شرح زیر بیان کرد:

  1. نشتی مبرد: می توانند باعث شوند کولر گازی شما کارایی کمتری داشته باشد و هوای محیط را بخوبی خنک یا گرم نشود و ممکن است منجر به مشکلات بزرگتر شود. مراقب صداهای خش خش یا تجمع یخ در خطوط مبرد باشید و در زمان مناسب اقدام به تعمیر کولر‌ گازی نمایید.
  2. مشکلات برق: مشکلاتی مانند سیم کشی معیوب یا مشکلات خازن می تواند عملکرد AC شما را مختل کند. اگر دستگاه شما جرقه می زند، وقت آن است که آن را بررسی کنید.
  3. خرابی پنل خارجی کندانسور: در بعضی موارد کنداسور کولر گازی روشن نمیشود، این مشکل زمانی رخ میدهد که مشکلاتی مانند قطعی برق، ایراد در سوئیچ خاموش روشن، خرابی برد و فیوز ها رخ دهد و نیاز فوری به تعمیر کولر‌ گازی دارید.( 16مشکل شایع کولر گازی و عیب یابی کولر گازی)را بخوانید.
  4. کثیف شدن فیلتر های هوا : فیلتر هوای کولر گازی یکی از قطعاتی است که در صورت سرویس و تمیز نکردن به موقع امکان دارد علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی به دیگر قطعات آسیب وارد کند پس هر چند وقت یکبار برای تمیز کردن آن اقدام کنید و پس از مدتی از استفاده، فیلتر هوا باید تعویض شود تا باعث بروز خللی در عملکرد صحیح دستگاه نشود.

همچنین بخوانید :باد گرم زدن کولر گازی 11 دلیل مهم و نحوه رفع آنها

این سرویس ها را خودتان میتوانید انجام دهید

آیا می‌خواهید مطمئن شوید که تهویه مطبوع شما در بهترین حالت باقی می‌ماند و به طور موثر کار می‌کند؟ در اینجا چند مرحله ساده و انجام سرویس کولر گازی وجود دارد که می‌توانید خودتان انجام دهید تا آن را به خوبی اجرا کنید:

ابتدا کویل‌های کندانسور را بررسی و تمیز کنید. این کویل‌ها به کولر گازی شما کمک می کنند تا هوا را خنک کند، اما اگر کثیف شوند، AC شما نمیتواند به خوبی به‌کارخود ادامه دهد. کافی است مقداری لوازم تمیز کننده بردارید و کمی زمان صرف تمیز کردن آنها نمایید. تینکار بطور چشمگیری در افزایش طول عمر سیستم شما تاگذار است.

سپس فیلتر هوا را تمیز یا تعویض کنید. مانند تعویض روغن ماشین خود به آن فکر کنید – این یک تعمیر و نگهداری ساده است که موجب می‌شود همه چیز  به خوبی به کار خود ادامه دهند . گرفتگی فیلتر می تواند کولر گازی شما را سخت تر کار کند و حتی هوای خانه شما را کثیف تر کند. بنابراین، مطمئن شوید که فیلتر خود را به طور منظم بررسی کنید تا AC خود را در بهترین حالت نگه دارید.

با انجام این کارهای ساده می توانید به عمر طولانی تری کولر گازی خود کمک کنید و کارآمدتر کار کند نیاز به تعمیرات کولر گازی را در بلند مدت کاهش دهید.

جهت نصب کولر گازی چه اقدامی باید انجام داد؟

نصب و راه اندازی کولر گازی بسیار مهم است، نصب صحیح و کارآمد کولر گازی مصرف برق کولر را به صورت موثر کاهش می دهد. همچنین نصب استاندارد کولرگازی در زیبایی منزل و موثر است برای نصب کولر گازی کافیست با فدک تهویه تماس برقرار کنید.،

پس از تماس با واحد نصب و تعمیرات کولر گازی در شرکت فدک تهویه، و مراجعه سریع کارشناسان مربوطه، نصب تضمینی و حرفه ای کولرگازی و وکیوم دستگاه که یک عمل حساس جهت افزایش کارایی و خارج نمودن هوا و رطوبت جهت افزایش خنکای دستگاه می باشد را انجام می دهند

اهمیت تعمیر فوری کولرگازی برای جلوگیری از آسیب بیشتر

آیا می خواهید کولر گازی خود را در بهترین سطح و عملکرد مطلوب خود نگه دارید و از تعمیرات پرهزینه جلوگیری کنید؟ نکته اینجاست: مطمئن شوید که AC شما بطور منظم  توسط یک حرفه ای چک و سرویس می‌شود. این برنامه ریزی منظم می‌تواند به رفع هر گونه مشکل در اوایل کمک کند، AC شما را در بهترین شرایط نگه دارد، و شما را از هرگونه مشکل غیرمنتظره نجات دهد.

نادیده گرفتن صدای های عجیب و غریب که AC شما ایجاد می کند می تواند منجر به مشکلات جدی تری در ادامه شود. انجام تعمیرات اصولی کولر گازی به موقع می‌تواند از تبدیل شدن مشکلات کوچک به یک چالش پرهزینه و بزرگ از مشکلات و خرابی ها در بند مدت جلوگیری کند.به من اعتماد کنید، یک اچم و سرویس بموقع  می‌تواند شما را بعداً از یک سردرد بزرگ نجات دهد.

تاثیر سرویس و تعمیر به موقع بر حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان

علاوه بر خنک نگه داشتن شما، تهویه مطبوع شما نیز نقش حیاتی در حفظ کیفیت هوای داخل خانه دارد. AC خراب می‌تواند آلاینده‌ها، آلرژن‌ها و کپک‌ها را در سرتاسر خانه به گردش درآورد و سلامتی شما را به خطر بیاندازد. با رسیدگی سریع به تعمیرات، می توانید نفس راحتی بکشید و بدانید که هوای داخل خانه شما مانند گل مروارید تازه است.

 تعمیر کولر گازی توسط تعمیرکار باتجربه و حرفه‌ای * فدک تهویه *

همچنین بخوانید : تعمیر کولر گازی گری

برای حفظ سلامت کولر گازی چه کنیم؟

برای کولرگازی تان در شرایط ایدآل باشد باید به اهمیت انجام سرویس دوره‌ای توجه کنید. یعنی منتظر نمانید تا کولرگازی دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیرات کولرگازی بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

مثلا اینکه به شکل دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی کنید. سرویس کردن، یعنی پیدا کردن ایرادات احتمالی که میتواند منجر به مشکلات اساسی شود و شما نیاز به تعمیر کولرگازی داشته باشید.

مسائلی از قبیل تعویض قطعات، شارژ گاز کولر و دیگر مواردی از این دست که برای هر دستگاه کولر گازی ممکن است پیش بیاید. همیشه پیش گیری میتواند از ایجاد آسیب های جدی جلوگیری کند. چنانچه به این توصیه ما گوش کنید قول مید هیم دستگاه کولرگازی شما بهتر برای شما کار خواهد کرد و ماندنی تر خواهد بود و هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی نیستید.

کولر گازی شما به تعمیرات کمتری نیاز خواهد داشت اگر:

 

1. مطمئن شوید که کولر گازی شما توسط افراد حرفه ای به درستی نصب شده است. این به جلوگیری از مشکلاتی مانند کاهش راندمان نیاز به تعمیر کولر گازی پی در پی و نداشتن  قبوض بالای برق کمک می کند.

2. دمای اتاق خواب خود را زیر 25 درجه سانتیگراد قرار ندهید. این به صرفه جویی در انرژی و حفظ آرامش شما کمک می کند.

3. از پنجره های دوجداره و سایه بان ها استفاده کنید تا نور طبیعی خورشید را وارد کنید و از نسیم خنک بدون کار بیش از حد کولر گازی خود لذت ببرید.

4. به یاد داشته باشید که فیلترهای کولر گازی خود را به طور مرتب تعویض کنید. این کار باعث تمیز نگه داشتن هوا، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از نیاز به تعمیر می شود.

5. برای صرفه جویی در مصرف برق، ترموستات را تا دمای مناسب پایین بیاورید.

6. زمانی که کولر گازی روشن است از رطوبت گیر استفاده نکنید. می تواند هوا را مرطوب تر کند و مشکلاتی ایجاد کند.

اگر می خواهید سیستم تهویه مطبوع خود را در بهترین شرایط نگه دارید و از تعمیرات پرهزینه کولرگازی خودداری کنید، نمات بالا را باید رعایت کنید:با رعایت این نکات ساده می توانید کولر گازی خود را سالم نگه دارید تا عمر طولانی تری داشته باشد و بهترین راندمان و عملکرد را ارائه دهد.

۶۷۵۹۳۸۲۲۰۲۱

۰۸۳۷۵۸۶۶۰۲۱

 

ویژگی هایی که باید در تعمیرکار کولرگازی جستجو کرد

هنگام انتخاب یک تعمیرکار کولر گازی در تهران، به دنبال فردی باشید که مهارت، دانش و تجربه بالایی داشته باشد. تجربه، گواهینامه ها و دقت به نظرات دیگر مشتران، ویژگی ها و نکات کلیدی هستند که باید به دنبال آن باشید. شما یک ابر قهرمان تعمیراتی می خواهید که بتواند مانند یک جنگجوی صلیبی با کلاه خنک کننده، وارد زمین شود و کولرّ گازیتان را نجات دهد.

سوالاتی که باید قبل از استخدام تعمیرکار کولر گازی بپرسید

قبل از اینکه کنترل AC را به تعمیر کار بسپارید، از آنها چند سوال بپرسید تا مطمئن شوید که مناسب هستند. در مورد تجربه، قیمت و ضمانت‌های آن‌ها جویا شوید، مانند اینکه در حال مصاحبه با آنها برای یک شغل جدید و جذاب هستید. پیدا کردن تعمیرکار اسپلیت حرفه ای که بتواند مشکلات کولرگازی شما را با اطمینان و تخصص برطرف کند بسیار مهم است.

ویژگی های تعمیرکاران کولر گازی فدک تهویه که می توانید به آنها اعتماد کرد

  • دوره های علمی و عملی مربوط به تعمیر کولر گازی را گذرانده اند و دارای علم به روز هستند.
  • تجربه کافی در زمینه تعمیرات را دارند
  • از طرف یک مرکز مجاز و رسمی تعمیرات اسپیلت اعزام شده اند.
  • مجهز به کاملترین ابزارها برای عیب یابی و تعمیر اسپلیت هستند
  • ابتدا سعی در تعمیر قطعات نموده و در صورت عدم تعمیر اقدام به تعویض آن میکند
  • سرعت کار بالا در ارائه خدمات دارد
  • هیچ گونه هزینه خارج از تعرفه شرکت از مشتری دریاف نمیکنند
  • دارای حسن اخلاق و رفتار در انجام کار هستند.
  • ما خودمان تعمیرکارانمان را تربیت کرده ایم

قیمت و هزینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی

گاهی مشکل یک کولرگازی بسیار ساده است و با تعمیرات یک قطعه راحت حل می شود. پس نیاز به تعویض نیست. اما گاهی مشکل دستگاه بیش از چند تاست و لازم است تعویض گردد، چون تعمیرات کولرگازی به صرفه نیست و هزینه بیشتری در بر دارد. تشخیص این موضوع را به عهده تیم فدک تهویه بگذارید.

ما به شما خواهیم گفت که مشکل دستگاه تان چیست و بین تعمیر یا تعویض کدام را باید انتخاب کنید. هر گاه دستگاه شما با مشکل روبرو شد و از کار افتاد ویا برفک زد و صدا های عجیب غریب از آن شنیدید، کافیست با تیم فدک تهویه تماس حاصل نموده و سوالات خود را در  خصوص تعمیر کولرگازی بپرسید. ما مشکل را می فهمیم و حل خواهیم کرد.

خدمات رسانی فدک تهویه در چه زمان و مکان هایی است

شما در هر لحظه ای شبانه روز می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط بوده و مشکلات خود را بیان کنید و سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. شعبه های ما تمام مناطق شمال، غرب و شرق ،جنوب و مرکز تهران و همینطور در کرج آماده خدمت رسانی در سریع ترین زمان ممکن به شما همراهان عزیز هستند. کیفیت خدمات در شعبه های ما هیچ تفاوتی با هم ندارد و صرفا به دلیل در دسترس تر بودن و سریع تر بودن در ارائه خدمات اقدام به راه اندازی شعبه های متعدد کرده ایم.

شماره کارشناس سایت در قسمت تماس با ما در سایت موجود است و هرگاه با مشکلی روبرو شدید میتوانید تماس بگیرید و پاسخ دریافت کنید. همچنین میتوانید مقالات سایت را مطالعه کرده تا خود شخصا متوجه عیب دستگاه شوید و بتوانید به موقع برای تعمیر کولر گازی خود عمل کنید.

۶۷۵۹۳۸۲۲۰۲۱

۰۸۳۷۵۸۶۶۰۲۱

 

عوامل موثر بر هزینه های تعمیر کولرگازی

چرا هزینه های تعمیر کولر گازی متفاوت است؟ وقتی کولر گازی شما خراب می شود، هزینه تعمیر آن می تواند به چند دلیل متفاوت باشد. اول از همه، برند کولر گازی شما نقش مهمی دارد. پیدا کردن قطعات برای برخی از مارک ها سخت تر است، که می تواند تعمیرات را گران تر کند.

نوع تهویه مطبوع شما نیز بر قیمت تعمیر کولر گازی تاثیر دارد. مدل های فانتزی و با تکنولوژی بالا نسبت به مدل های ساده تر مانند کولرهای قابل حمل هزینه بیشتری برای تعمیر دارند.

عامل دیگر نوع کمپرسوری است که کولر گازی شما استفاده می کند. کمپرسورهای اینورتر کارآمدتر هستند اما تعمیر آنها گرانتر است.

اندازه کولر گازی شما نیز مهم است. واحدهای بزرگتر معمولاً به معنای هزینه تعمیر بالاتر است.

محل نصب یونیت خارجی شما نیز می تواند بر قیمت تعمیر کولر گازی تأثیر بگذارد. اگر دسترسی به آن سخت باشد، هزینه های تعمیر ممکن است افزایش یابد.

هنگامی که کولر گازی شما نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، علاوه بر هزینه خود واحد، باید به چیزهای اضافی نیز فکر کنید. ممکن است بخواهید برخی از ویژگی های اضافی مانند تصفیه کننده هوا UV یا سیستمی برای کنترل رطوبت خانه خود اضافه کنید. این وسایل اضافی می توانند کیفیت هوای داخل خانه شما را بهتر کنند، اما هزینه نصب را نیز افزایش می دهند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید وضعیت کانال های خانه شما است. اگر به نصب کانال جدید نیاز دارید، هزینه نصب کولر گازی جدید شما نیز افزایش می یابد. اندازه خانه شما، میزان کاری که باید انجام شود و پیچیدگی کانال کشی همگی بر هزینه آن تأثیر می گذارد.

تکنسین هایی که کولر گازی جدید شما را نصب می کنند مطمئن خواهند شد که همه چیز به درستی انجام شده است تا از بروز مشکل جلوگیری شود.و سایر هزینه ها مانند نیروی کار و حمل و نقل را به عنوان عوامل تاثیر گذار فراموش نکنید.

همچنین بخوانید : تعمیر کولرگازی اجنرال

تعمیرات کولرگازی با فدک تهویه

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود.

در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

فدک تهویه با داشتن تیمی مجرب و متخصص می تواند مشکلات احتمالی دستگاه شما را قبل از هر خرابی در دستگاه، متوجه شود و شما را مطلع کند. شما در هر گوشه ای از تهران و کرج باشید، کافیست با ما تماس بگیرید، ما هم تلفنی راهنمایی خواهیم داد و هم حضوری برای دیدن دستگاه خواهیم آمد و به تعمیرات کولرگازی شما خواهیم پرداخت.

با عمل کردن به رهنمود ما می توانید بیشتر از وجود دستگاه اسپیات خود لذت ببرید و از خنکای آن نهایت استفاده را برده باشید. فقط کافیست پیگیر این موضوع بوده و نسبت به آن بی تفاوت نباشید.

سایر خدمات فدک تهویه

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولرگازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک تهویه به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولرگازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولرگازی ، تعمیرات اسپلیت ، جابجایی و نصب کولرگازی ، تعویض کمپرسور کولرگازی ، شارژ گاز کولرگازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

فدک تهویه در زمینه تعمیرات و سرویس کولر گازی سابقه درخشانی را دارا می باشد.





:: برچسب‌ها: نصب کولرگازی , سرویس کولرگازی , شارژگاز کولرگازی , تعمیر کولرگازی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: